Kan jo starte med meg selv. Reint personlig så er jeg en gutt på 19 år.
Mx-5/Miata har aldri vært noen drømmebil for meg, egentlig aldri vist at det har vært en bil.. Heller ikke første gangen jeg kjørte den, så ble jeg noe spesielt begeistrert.
Ble min egentlig ved mye tilfeldigheter, blant annet at bilen min gikk i stykker i vinter, og begynte å se på noen dyrere sportsbiler, uten egentlig noen planer om å handle dem.. når min kamerat, som eide bilen før meg, så skulle selge sin, sa jeg med en slengkommentar at "jaja, kan jo kanskje starte med bilen din, og jobbe meg oppover

I dag er jeg betalende medlem av klubben, og kan ikke si annet en at jeg elsker å kjøre toppløs, og at bilen er en drøm å kjøre med på svingete veier, noe det er mye av hjemover mot meg, er absolutt ingen bakdel.. så lenge solen henger på himmelen, kjører jeg en lenger vei hjemover, og gliser fra jeg setter meg inn til jeg går ut av bilen (gliser forsåvidt etterpå også!)
Syntes det kan være litt spennede å finne ut hvor gamle andre eiere er, og hvorfor de kjøpte bilen, så håper dere henger dere på! (Tror ikke det er en slik tråd her fra før.. jeg har kikka igjennom tidligere, og har iallfall ikke sett det)