har kjørt i snitt over 17000 i året siden jeg kjøpte den jeg har nå

det er kun på fritiden... har firmabil i tillegg

så kan vel si jeg er rimelig fornøyd med valg av bil...
Moderator: Styremedlemmer
No kidding! Jeg har en 24/7 beredskapsvakt-greie på jobben hver sjette uke - hvor man i tillegg til en økonomisk kompensasjon får utdelt en Toyota Yaris Verso m/ bensinkort og bombrikke. Uheldigvis får man ikke utdelt surstoff-maske (for å takle høyden) eller sjøsyketabletter, så den står som oftest ubrukt på jobben.HF-mx5T wrote:...eneste deprimerende med å ha mx5 som godbil er å kjøre kjedelige bruksbiler ved sidenav(ford courier jobbsliter).
Ja det var tider detVidar wrote:Er under 30 år.
Kjøpte Miatan min høsten 2001, det var i gammle dager da det ikke var så mange biler på markedet...
Litt OT, men.. Har sett et par 200sx som gir gass og så sier det "poff" i fra popoffen... Greit nok, MEN de høres ut til å være utrolig daue...RedRider wrote:Men da jeg fikk prøve brutters miata med nymontert turbo ble jeg hekta. Da var det gjort......en sånn må jeg ha. Solgte 200sx'n min og kjøpte en mazda med "puste hjelp".
Vidar wrote:Litt OT, men.. Har sett et par 200sx som gir gass og så sier det "poff" i fra popoffen... Greit nok, MEN de høres ut til å være utrolig daue...RedRider wrote:Men da jeg fikk prøve brutters miata med nymontert turbo ble jeg hekta. Da var det gjort......en sånn må jeg ha. Solgte 200sx'n min og kjøpte en mazda med "puste hjelp".