Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Haha.. Da er det vår igjen her i Tr.heim
Påskeharen tok av Hardtop'en og pakket den godt inne nede i kjelleren, mens Julenissen stakk av med vinterdekkene og var så grei og skiftet til sommersko på gliset (spent på om det ligger nye under treet til neste jul. Hører rykter om raus julenisse til neste år så...
[quote="91BRG"]Fikk beskjed om 1mån. lev tid på felgene fra wheelie. Surt
quote]
16 eller 17" Chrome felger??
Var immon der for en uke siden og sjekka ut 17" Chrome. Hadde jeg had cash der og da hadde jeg kjøpt de. Hadde de på lager da.
men men..må vel vente til skatten og feriepengene kommer sigende.. så da blir det ikke før i sommer
Nå har jeg hatt bilen hjemme (etter vinterlagring - orket ikke å sette den inn igjen) ei uke, og i dag var det vårstemning på Sør-Vestlandet - med 11 grader og sol. Så da forsvant taket, og jeg hadde meg en god time på svingete veier mellom Ålgård og Bryne og deromkring. Dette er drømmesituasjonen for en MX-5-eier: Slutt på 60 km/t, og så kommer dette skiltet:
EITO wrote:Nå har jeg hatt bilen hjemme (etter vinterlagring - orket ikke å sette den inn igjen) ei uke, og i dag var det vårstemning på Sør-Vestlandet - med 11 grader og sol. Så da forsvant taket, og jeg hadde meg en god time på svingete veier mellom Ålgård og Bryne og deromkring. Dette er drømmesituasjonen for en MX-5-eier: Slutt på 60 km/t, og så kommer dette skiltet:
Ikke de felgene de har på tilbud nei, litt for mange som kjører rundt med de.
Men 17" det ble det.
m1chael wrote:
91BRG wrote:Fikk beskjed om 1mån. lev tid på felgene fra wheelie. Surt
quote]
16 eller 17" Chrome felger??
Var immon der for en uke siden og sjekka ut 17" Chrome. Hadde jeg had cash der og da hadde jeg kjøpt de. Hadde de på lager da.
men men..må vel vente til skatten og feriepengene kommer sigende.. så da blir det ikke før i sommer