Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
AAC har nettopp satt igang produksjon av noen nye lykter som ser lovende ut. Det er et par bilder på produktsiden, og flere her, her, her og her. De skal visstnok veie 25 lbs mindre enn standardlyktene også Prisen er jeg litt usikker på, men de første 50 kostet $250...
AAC har nettopp satt igang produksjon av noen nye lykter som ser lovende ut. Det er et par bilder på produktsiden, og flere her, her, her og her. De skal visstnok veie 25 lbs mindre enn standardlyktene også Prisen er jeg litt usikker på, men de første 50 kostet $250...
Denne prisen var da uten selve lyktene, som er det som faktisk koster noe.
I overkant av $600 koster kittet + frakt og mva.
Trodde ikke ACC hadde fastsatt prisen enda. Hørte rykter (eller leste, for å være korrekt) om at den skulle lande på ca 700$.. Litt i overkant synes jeg, selv om man får hellalykter som gir ganske bra lys. Et pluss er jo at man faktisk og kan installere hella HID lykter istedet for de standard hallogen lyktene.
Tror ikke det er noe problem så lenge de er E-merket. Noe hellalyktene er. Vet ikke om man må vise bilen eller... ikke sikkert at noen bryr seg om noe sånt på eu-kontroll osv.
hvis lysmønsteret er rett og de er riktig stilt inn så vil de førreste reagere tror jeg, ingen som har reagert på low-profile jaffal... de har ikke sett etter noe merking!
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Hm. Jeg har modda lykter på min miata, og de fikk jeg nettopp en toerfeil på når jeg skulle eu-godkjenne bilen. "Ulovelige lykter". Så de KAN si noe på sånt, om man treffer rette mannen med en dårlig dag på jobben
TweetMX5 wrote:Hm. Jeg har modda lykter på min miata, og de fikk jeg nettopp en toerfeil på når jeg skulle eu-godkjenne bilen. "Ulovelige lykter". Så de KAN si noe på sånt, om man treffer rette mannen med en dårlig dag på jobben
men hvorfor så de nærmere på lyktene?
bare fordi de så de ikke var original, eller fordi mønsteret ikke var rett?