Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja, driver på sånn smått med disse nå. Tenkte jeg skulle montere innmaten slik at så mye som mulig var klart til selve monteringa i morra.
Men!
Se på bildet:
Er det meningen at hodene på de justeringsskruene skal trykkes inn gjennom hullene sammen med de plast-hettene? Virker nesten slik hvis lyktene skal sitte fast. Plasthettene alene er jo ikke noe problem å få igjennom, man da sitter jo ikke lykta ordentlig (skruene bare lener seg inntil). Er kommet til det punktet at jeg ikke "tør" bryte mer... så jeg tenkte jeg skulle høre her.
Vil ikke anbefale å file bort noe, da vil de like lett sprette ut igjen..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Vidar wrote:Vil ikke anbefale å file bort noe, da vil de like lett sprette ut igjen..
Alt med måte selvsagt. Men hvis jeg ender opp med 6 timer med tårer og tenners gnissel i natt, så spørs det ikke om sandpapiret/fila hentes frem. 0,072 mm blir akkurat perfekt tenker jeg...
Endte opp med å file bittelitt. Gikk fra umulig til sånn passe håpløst. Var såvidt 80 kg nordlending holdt for å få de gjennom. Lyktene sitter som f... Og hvis de mot all formodning skulle ramle ut så kommer jeg aldri til å fortelle det til en levende sjel uansett!