Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
TweetMX5 wrote:De er ubrukte, så er jo tykkere enn de som stod der som var.. tja... godt brukte. Men de skal vel ikke være noe tykkere enn originale, nye klosserm tror jeg... Det er jo bare den ene møkkakalyperen som ikke går helt inn!
Dette har du sikkert prøvd men du vet at du må skru tilbake strammeskruen for at stempelet skal gå helt inn ?
Last edited by arildh on 07 Aug 2006, 19:55, edited 1 time in total.
Det er en 8-kant skrue på ca. 12-14 mm bak på kaliperen som må skrus av. Under denne er det en umbrakoskrue som må justeres utover for at stempelet skal kunne presses helt inn. Denne umbrakoskruen blir automatisk strammet innover når håndbrekket brukes ettersom klossene slites.
Jeg har talt.
Jeg kan ikke tenke meg at jeg ikke skrudde på den... Skrudde på det som kunne skrus igrunn
Tok vekk håndbrekket og bremsevæskeslange og alt ting... Men jeg skal sjekke igjen på fredag, takk for tipset vaffal!
TweetMX5 wrote:Jeg kan ikke tenke meg at jeg ikke skrudde på den... Skrudde på det som kunne skrus igrunn
Tok vekk håndbrekket og bremsevæskeslange og alt ting... Men jeg skal sjekke igjen på fredag, takk for tipset vaffal!
Jeg vil tro du husket det hvis du skrudde ut denne, fordi hele poenget er at det UNDER den bolten på bildet med hvit pil er en umbraco-bolt som må justeres utover, da trekker du stempelet på kaliperen utover.
Såpass har jeg fått med meg
Nå har jeg bestilt bumpstoppers og skal ha bilen på hjulstillingskontroll, så bør det være mulig å¨få bremsene til å sitte riktig også... KANSKJE jeg får den klar til banekjøring søndag.