Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Firmabilen var opptatt idag, så etter litt miksing og triksing blir det miata på meg til jobb imorra!! så kommer etter jobb. var ferdig i 19 tiden idag så passer vel bra.
Er forresten bare å møte opp med annen bil. Flere som har gjort det..
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
StianOppistov wrote:Hva skjer på disse møtene da, kanskje eg skulle tatt en tur, men tordagen er ikkje lett for meg å møte,,
Skjer ikke stort... er nesten bare snakk om å parkere, si hei og småprate litt.. kjøpe seg en is/vaffel/mat/kaffe, etc og sette seg ned å snakke litt mer og så si ha det bra og snakkes.
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
StianOppistov wrote:Hva skjer på disse møtene da, kanskje eg skulle tatt en tur, men tordagen er ikkje lett for meg å møte,,
Skjer ikke stort... er nesten bare snakk om å parkere, si hei og småprate litt.. kjøpe seg en is/vaffel/mat/kaffe, etc og sette seg ned å snakke litt mer og så si ha det bra og snakkes.
...og alle ferskingene må lære seg det hemmelige håndtrykket.
"1993 Miata - 1.6l Limited Edition - Brilliant Black" spottet i parkeringshuset hos telenor på Fornebu. Den har selskap!