Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
biXen wrote:Stian: Det kan være problem å få godkjent FM fjærene med andre ord? Trange regler, de er jo bedre enn alt annet av fjærer ifølge mange der.
Ja bør finne en plass der de ikkje henger seg opp i dette. Fm er det beste eg noengang har hatt på en senket bil,, Hadde alltid med meg godkjenningspapirer på eibach eg, de er sorte som fm, hadde i bakhue at eg kunne si eg hadde lakket de på nytt pga rust, godkjenningspapirer til eibach finner man på nedlast på www.five-speed.dk
Stemmer, kan forsøke å lure de med det ja Jeg hører de nye FM fjærene er enda bedre, tror de lagde ny versjon i år i forhold til de du har? Var visst mer fjær per cm liksom, de virker til å være slik jeg ønsker opphenget i følge folk på miata.net.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
En ting som er bra med FM fjærene er at de er sorte og ser kliss like ut som orginale.
Da kan man prøve seg med å si at det er orginale fjærer men at fjærskålen på KYB demperne sitter lavere enn på orginaldemperne. Det er forøvrig sant også men ikke mer enn 5-10 mm så det blir litt senk bare av å bytte dempere.