bixen, mer info om tynn sub bak setet ?biXen wrote:Ville personlig ikke lagd en kasse i ordets oftest brukte forstand. Plexiglass tror jeg jeg hadde gått for. Jeg har selv en sånn tynn sub bak passasjersete, ingen problemer med det, men spørs hvilken størrelse du skal ha på den forsterkeren da![]()
Tynn subwoofer?
Moderator: Styremedlemmer
-
- Status: Offline
Tynn subwoofer?
- inglar
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 558
Pioneer kommer med en ny tynnere utgave av denne om ikke så alt for lenge.
http://www.pioneer.no/no/product_detail ... id=430-467
Denne du ser her kan du godt gjemme oppunder ved hanskerommet slik at den ikke synes. Greit når du parkerer bilen uten tak. Pris på den gamle er/var ca 2400. Hva det blir på den nye vet jeg ikke, men det blir sikkert ikke store forskjellen.
http://www.pioneer.no/no/product_detail ... id=430-467
Denne du ser her kan du godt gjemme oppunder ved hanskerommet slik at den ikke synes. Greit når du parkerer bilen uten tak. Pris på den gamle er/var ca 2400. Hva det blir på den nye vet jeg ikke, men det blir sikkert ikke store forskjellen.
- inglar
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 558
En jeg jobber sammen med(indahla) hadde en slik en i sin bil før han solgte bilen. Han var også godt fornøyd med den. Han bruker den ikke nå så du kan ta kontakt med han og høre om han er villig til å selge den. Du kan sende han en personlig melding, brukernavn: indahla. Eller så kan du sende en til meg med e-postadressen din så skal jeg be han ta kontakt.
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
Re: Tynn subwoofer?
Det er et par tråder om det her inne fra før, det er en slik aktiv sub. Er vel 8" og den ligger bak passasjersetet. Aldri hatt noe problem med den. Tar lite plass også. Men selv vil jeg helst ha nye høyttalere i siden og en større forsterker.HF-mx5T wrote:bixen, mer info om tynn sub bak setet ?