Sort NB og og grå NC på Rhodos..
Moderator: Styremedlemmer
Sort NB og og grå NC på Rhodos..
Noen her? 

1992 Mx-5 Classic red, H&R senkesett, Hvite 15" OZ felger.
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Status: Offline
når jeg dro var det 45 grader i skyggen og vindstille
ellers er det egentlig helt ok der nede, litt øde og lite grønt der nede eneste.. men hvis du tar turen vil jeg anbefale å gå en tur i Gamlebyen, er en steinby som er over 3000år gammel, fantastisk nydelig og sjarmerende!
Om det går an å leie Mx-5 aner jeg ikke, har ikke sett noen til leie, men vet jo aldri.. det går for det meste i jeep sammy og fiat punto cab, sistnevnte som vi leide.. makan til møkkabil skal du leite lenge etter!
Anyways, rhodos er helt ok etter min smak, personlig så foretrekker jeg litt grønnere steder som Marbella i Spania, eller Nice i Frankrike..
Men det er jo bare min mening..

Om det går an å leie Mx-5 aner jeg ikke, har ikke sett noen til leie, men vet jo aldri.. det går for det meste i jeep sammy og fiat punto cab, sistnevnte som vi leide.. makan til møkkabil skal du leite lenge etter!
Anyways, rhodos er helt ok etter min smak, personlig så foretrekker jeg litt grønnere steder som Marbella i Spania, eller Nice i Frankrike..

Men det er jo bare min mening..
1992 Mx-5 Classic red, H&R senkesett, Hvite 15" OZ felger.
- Fred
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 518
- Status: Offline
Så en del selv når jeg var der i juni. Sto blandt annet en grønn nb utenfor hotellet vårt hver dag. savnet etter min egen NA ble ikke så stort da 
Ufattelig mange biler uten skilter der forresten.
(og du kan få ny bil til ca 45.000kr ferdig regga.. dog en daewoo, men volvo V40 tror jeg lå på 115.000kr)

Ufattelig mange biler uten skilter der forresten.
(og du kan få ny bil til ca 45.000kr ferdig regga.. dog en daewoo, men volvo V40 tror jeg lå på 115.000kr)
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition