Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Noen som vet hva vinge dette er,, fikk lyst på en slik, hmmm litt off topic hvem og hva har montert denne røde lampa på en stylet bil, er vel verre enn å sette på ett hengerfeste det på en stylet bil, tilbake til topic, kjøper disse lysene dine eg, har sendt pm..
Det er en Zender spoiler. Samme med bakfangeren. Har det samme på min bil. Tåkelyset er vel ganske enkelt satt på fordi fangeren kommer med utskjært hull der. Stylinga til Zender er dessverre gått ut av produksjon, så hvis du skal prøve å få tak i noe sånt må det nok bli brukt.
Hmm... litt rart... er ikke det en NA?? Og faktisk en MX-5, og ikke miata, ser det ut på bildet.. men den har jo høyt bremselys.. det har ikke jeg sett før.. eller er bare den bakenden byttet til en MX-5 bakende fra en Miata? er det mulig?
Koster ikkje så mye å få det lakket, har du en kompis eller lignende så er det ikkje noe kostbart, ett lakkverksted tar vel alt fra 500-2000 for en slik jobb tenker eg,
jeg har ingen kompiser, bare fiender og folk som spenner bein på meg. neida, har kompiser, men ingen som driver med lakkering. så rundt en tusing må man regne med altså. nå fikk jeg lyst på vinge!
Bmw Z4 2003, 3.0i
Huyndai Elentra GL 1997 (vinter og bruksbil)
*Mazda MX-5 1990, 1.6
*Toyota Camry 1981 (R.I.P)