Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Fant desverre ikke noe bra bilde, men prøver med dette:
coverene går helt ned til lista ved døren, og skjuler alt av metall og hele setebelteanordningen... er dette noe som er mulig å få kjøpt andre steder enn hos mazda? der kostet de noen kroner kan man si!!
Grunnen er at jeg vurderer å fjerne min stylebar... den skal da selges (bud?).. om en eventuell kjøper er interessert i det, kan jeg jo sende med mine ferdigskjærte cover, i bytte mot hele!
Edit: har byttet bilde nå! er vel lettere å se her:P disse er i en stor bit altså!
Last edited by TraCkinG on 03 Sep 2006, 10:21, edited 2 times in total.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Det er en Mazda forhandler i USA som har veldig god service. Og er billigere enn noen mazda forhandlere i Norge
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Send meg noen bilder på min mail av stylebar, kanskje eg kjøper denne av deg og sender med mine belteplast greier, min mail er i allefall stian-oppistov@tele2.no
når den monteres må man også ta vekk to "spacere" på hver side, der mn erstatter med den firkanta tingen.. stian, du har jo montert slike før, så vet kanskje hva jeg mener... vet ikke hvor jeg kan få tak i slike også? fikk litt hjelp når jeg monterte, og da ble de borte!!
PS: disse tingene jeg snakker om, har ingen direkte tilknyttnig til stylebar. den er hel og fin! om noen vil kjøpe den! men, de skal nedi der den til stylebar'n er..