Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Stian wrote:Min står på høykant helt bakerst i bagasjerommet - tar lite plass og kort vei til batteriet...
Hva med et bilde??
Her er noen bilder av min... Litt cowboy den løsningen med å skru rett inn i det dekselet, men det funker som en kule. Står like fast selv etter flere banekjøringer
Medlem nr. 424
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG -07 BMW 325d Msport
x 94 Saab 9000 CS 2.3 Turbo
x 88 Holden Commodore 3.0 Turbo
x 87 Honda CRX
Stian wrote:Min står på høykant helt bakerst i bagasjerommet - tar lite plass og kort vei til batteriet...
Hva med et bilde??
Her er noen bilder av min... Litt cowboy den løsningen med å skru rett inn i det dekselet, men det funker som en kule. Står like fast selv etter flere banekjøringer
Eh..kan jeg spørre hvor stor den forsterkern du har er på??
(watt og mål..)
Er ikke sikker på målene, men den går helt fra "gulvet" og opp til kanten som du ser av bildene. Alpine V12 MRV F-407 er modellbetegnelsen og det er en liten 2/4-kanals forsterker. 2x100w i 4 Ohms tror jeg.
Medlem nr. 424
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG -07 BMW 325d Msport
x 94 Saab 9000 CS 2.3 Turbo
x 88 Holden Commodore 3.0 Turbo
x 87 Honda CRX
Den så jo liten ut.Ble faktisk overrasket over at den var så liten me tanke på plaseringen.Jeg har en som er dobbelt så stor så jeg får jo ikke plass til min på den måten.men smart var det