Stavanger området
Moderators: Mike, Styremedlemmer
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- Status: Offline
- Pelle
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 300
Jeg har fatisk hatt to golfbagger i bagasjerommet!mysil wrote:4 stk på Karmøy/Haugesund... 5-6 stk (kanskje) i Bergensområdet, og antar ca samme antall i Stavangerområdet
Men det hindrer meg ikkje i å ønske meg MX-5.
Er det plass til golfsett i bagasjen?
Og Coupen eg snakker om er en Fiat Coupe, ikkje noe Mazda Coupe om noen skulle lure på det
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red
x-1991 classic red
Mx5 i Stavanger
Ja det er utrolig hvor mange det er i distriktet! Jeg vinker til alle, men det er mange som ikke hilser igjen. og sikkert mange som ikke er medlem av klubben. For selv om Rogalandsavdeling er meget aktiv så er det lite aktive medlemmer i forhold til antall i distriktet. En spesiell hilsen til deg Hans, som jeg spurte om kunne komme og vise og fortelle om bilen til oss interesserte, men det ble ikke noe av
Synd..... Vi kunne nok lært mye av deg! Men uansett.....jeg ønsker alle MX5/Miata i Stavanger distriktet en skikkelig fin sensommer og høst 

Re: vinke.....
Jeg har stadig kveldsturer via Solastranda og blunker til alle jeg møter.gliset wrote:Hei!
Hvis du er på Sola så skal jeg vinke som bare juling
Både med og uten vippelykter

13' Subaru BRZ
x - 10' Nissan GT-R
x - 08' BMW M3 Coupe
x - 06' Porsche 911 C2S
x - 04' Mazdaspeed, T. Grey
x - 93' Classic red
Medlemsnr: 563
x - 10' Nissan GT-R
x - 08' BMW M3 Coupe
x - 06' Porsche 911 C2S
x - 04' Mazdaspeed, T. Grey
x - 93' Classic red
Medlemsnr: 563
- Borre
- 2000 RPM
- Medlemsnummer: 148
Og siden det er så mange her i Stavangerdistriktet; Hva med å møte opp på klubbturen i kveld. På Maxi i Sandnes kl 17:30. Det blir rundtur via både Sola (jeg skal vinke!) Tjelta, Bore, Nærbø, Njå, Figgjo og masse greier. Møt opp!
Medlem nr 148
1990 MX5 (kånå sin), Inferno Red Pearl
X 1993 Miata, Classic Red
1990 MX5 (kånå sin), Inferno Red Pearl
X 1993 Miata, Classic Red
Enig med Børre...
Det er veldig mange biler her i distriktet, og mange som er medlemmer.
Det er bare synd at det er mange passive medlemmer...
Må si det at både jeg og min kone er blitt hyggelig overrasket over det gode miljøet som er på treffene... absolutt å anbefale!!
Det siste vi var med på var Danmarksturen.. se bildene på vår hjemmeside : http://www.hoiaas.no

Det er veldig mange biler her i distriktet, og mange som er medlemmer.
Det er bare synd at det er mange passive medlemmer...
Må si det at både jeg og min kone er blitt hyggelig overrasket over det gode miljøet som er på treffene... absolutt å anbefale!!
Det siste vi var med på var Danmarksturen.. se bildene på vår hjemmeside : http://www.hoiaas.no

Tor Olaf Høiaas
Medlem nr. 449
X: 2007 MX-5 1.8 Stormy Blue
X: 1990 MX-5 1.6 Classic Red
Medlem nr. 449
Beklageligvis er det ferie tid da..
Men det burde ikke være umulig å organisere slike turer dersom det er interesse for dette. Kom med innspill til Per A. formann i klubben avd. rogaland.
Forøvrig så arrangeres det en felles "sommertur" hvert år. Neste sommer skal den være i vårt distrikt...
PS: du er ikke alene, jeg mangler noen deler til min bil som gjør at vi heller ikke er med i dag...
Men det burde ikke være umulig å organisere slike turer dersom det er interesse for dette. Kom med innspill til Per A. formann i klubben avd. rogaland.
Forøvrig så arrangeres det en felles "sommertur" hvert år. Neste sommer skal den være i vårt distrikt...
PS: du er ikke alene, jeg mangler noen deler til min bil som gjør at vi heller ikke er med i dag...
Tor Olaf Høiaas
Medlem nr. 449
Medlem nr. 449