Har jo som sikkert noen har fått med seg hatt en slik style-bar på bilen min... denne er nå tatt av og borte vekk... men, når jeg satte den på, så "løftet" vi taket litt, med de tre skruene som sitter bak et par deksler... Men, nå skal jeg ha taket ned igjen i vanlig posisjon, men, det er komplett umulig..
resulat fram til nå er en liten glippe mellom vindu og pakning på passasjersiden, og helt tett på førersiden!! Dvs. det er litt skjevt... what to do??
Stille taket høyde opp/ned
Moderator: Styremedlemmer
- TraCkinG
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 587
- Status: Offline
Stille taket høyde opp/ned
Medlem nr: 587
'91 Miata Silverstone, 1,6
m/ diverse chrome styling
Miata Silverstone, 1:18
www.miata.no
www.miata.no
- TraCkinG
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 587
- Status: Offline
nei.. jeg har desverre ikke det... eller, dvs, jeg tok taket litt opp ned, og nå er det ok.. det er iallfall tett!! og det er jo viktigst...
Det du må gjøre for å stille taket, om du ikke vet det, er å fjerne de svarte plastdekslene som dekker for blant annet setebelte"rullen"
Deretter er det tre 10 mm muttere (eller om mutterene er større, mener de er 10 mm iallfall) på hver side, som du må løsne.. da kan du stille litt på taket... prøv dette, så håper jeg det blir bra 
Det du må gjøre for å stille taket, om du ikke vet det, er å fjerne de svarte plastdekslene som dekker for blant annet setebelte"rullen"

Medlem nr: 587
www.miata.no
www.miata.no