Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Veldig bra at dere setter opp tidtaking. Har jo hendt at jeg har følt det gikk "jævli" fort bare for å se at jeg nettopp leverte min dårligste tid!!
Håper på godvær, men regn er jo spennende det og! Stiller ikke Gamlebilen, min?? 8O
Kan være jeg tar en tur ut for å se, men gidder ikke slå deg på rundetid, blir så mye grining da
Medlem nr. 353 <br>X- 1.6l, 1995 Mica Merlot, beige int., HKS Turbo Kit, Effektanlegg med 2 "Laser" endestusser, div.kromdetaljer i interiør, el.vinduer, krom bagasjerack, Lexus lykter, IL Motorsport strut bar, Hard Dog Stainless steel M2
Hmmmmm...
Prater med dere litt senere om å være med, går det greit?
Litt uklare ting ifob. jobb og reising enda, men mulig jeg klarer å smyge meg nedover til dere - vet sikkert ikke endelig før uka før treffet dessverre...
Her er oppdatert deltakerliste for banekjøringen 8. OKTOBER. Vi kan kjøre fra kl.12.00 til 17.00. Deretter blir det rydding/kosting som vanlig...
8. Navn
----------------------------------------
X GG (nb MX5)
X EspenSort92 (na MX5)
X Stian (na MX5)
X SunburstYellow (na MX5)
X WireD (323F)
X Helge V (?)
X Phower (RX7?)
X Arne (WRX sti)
X ochagenes (323 GTR)
X Joachim (323 GTX)
X TomTei (323 GTX)
X rt +1? (na MX5/M3)
- MxLars (na MX5)
- Darkstar (323 GTR)
- glaibilenmin (na MX5)
- ? (Celica GT4)
----------------------------------------
12 TOTALT
De "fete" er de som har betalt
Last edited by Stian on 06 Oct 2006, 02:03, edited 8 times in total.
Medlem nr. 424
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG -07 BMW 325d Msport
x 94 Saab 9000 CS 2.3 Turbo
x 88 Holden Commodore 3.0 Turbo
x 87 Honda CRX
Stian, melder dessverre avbud på dette treffet. Klaffer ikke med jobben å ta fri mandag. Stiller garantert opp seinere på treff hos dere
Bra dere har såpass mange påmeldte, blir sikkert morro!
Kos dykk!
Må innrømme at jeg er litt skuffet over interessen fra våre MX5'ere på Bergenskanten her... Har vi begynt å gå lei Eikås? Eller har folk parkert MX'en for sesongen?
Medlem nr. 424
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG -07 BMW 325d Msport
x 94 Saab 9000 CS 2.3 Turbo
x 88 Holden Commodore 3.0 Turbo
x 87 Honda CRX
Stian wrote:Må innrømme at jeg er litt skuffet over interessen fra våre MX5'ere på Bergenskanten her... Har vi begynt å gå lei Eikås? Eller har folk parkert MX'en for sesongen?
helt enig, folk må vise interresse om man skal gidde å fortsette med dette i fremtiden også..
Betalte ca.950kr. De hadde veldig profft utstyr og virket veldig flinke. Men dessverre var den bakre bolten på ene siden dønn fast og han tok ikke risken på å knekke den siden han ikke hadde slike. Skulle få komme tilbake senere når jeg hadde fått tak i ny bolt for videre justering bak - ville egentlig ha camber på nærmere -2 bak. Det jeg endte opp med nå var: