Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Denne var litt spesiell... så den rundt kl 21 i dag.
Hvit NA med sølv fra midten av dørene og ned kom glidene inn ved pumpene på Shell'n på Grorud. Front- og bakfanger var sølv også. Hele opplegget høres kanskje helt jalla ut, men det var faktisk ikke så ille å se på. Ble sittende og glo litt - helt til det slo meg at det var ei jente som kjørte, og da passer det seg jo ikke. Blondine først i tjue-åra (livsfarlig å gjette, jeg vet).
Store "mange-eika" felger også. Minst 16", sannsynligvis 17". Låvedørene nede og tåkelys i haikjeften. Miata-skilt bak.
Medlem nr 615
* '91 Miata med gule Koni Sport, komplett Racing Beat eksos (kjempe fornøyd), snart Racing Beat style bar, stoff interiør, JR CAI, OZ Racing F1 med Bridgestone Potenza 215/40/16
Tenker det var fruen som var på vei til jobb.
Jeg er blitt henvist til familiebilen (Volvo V70)
Vet du om det er noen som er nede på Reve og kjører av og til?
Vet at BMW klubben skal ha kjøring på søndag, fra 12 tiden.
Koster 400,- for hele dagen. Lurte på om jeg skulle ned og prøve meg litt.
Medlem nr 615
* '91 Miata med gule Koni Sport, komplett Racing Beat eksos (kjempe fornøyd), snart Racing Beat style bar, stoff interiør, JR CAI, OZ Racing F1 med Bridgestone Potenza 215/40/16
Vet at Olav Garborg som bor i Sandnes har kjørt en del på Reve med sin Miata sammen med BMW-klubben. Særdeles morosamt er hans melding... Bare å melde seg inn i klubben antar jeg, http://www.bmwccn.no/rogaland/ Er selv medlem der, men har ikke tatt hverken brakka eller Mx'n ut på banen enda.
Medlem nr 148
1990 MX5 (kånå sin), Inferno Red Pearl
X 1993 Miata, Classic Red