Jeg skal. Stiller med 133 hester, skinnsofa og Kumho(mo) Ecsta dekk så dette kan bli en langvarig afære mht. rundetider.
Det blir vel ikke akkurat folksomt på dette treffet så de som vil kjøre på bane med lite trafikk har muligheten i morgen 16-21
Banekjøring Rudskogen med Trackday.no 20. september
Moderator: Styremedlemmer
-
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 201
- Status: Offline
Åssen gikk det her?
Jeg jobba seff.( som det meste av av banesessongen -06
), så bilder og film ville vært gromt 
Jeg jobba seff.( som det meste av av banesessongen -06

- 18 Audi A5 2.0 TFSI quattro
x 13 Porsche Boxster
x 19 Golf GTI Performance
x -15 Audi A4 1,8 TFSi Avant q
x -13 Audi A4 1,8 TFSi Lim
x -09 Folkevogn Scirocco
x -99 MX-5 10th Anniversary 835/7500
x -96 MX-5 1,6 Classic red
x 13 Porsche Boxster
x 19 Golf GTI Performance
x -15 Audi A4 1,8 TFSi Avant q
x -13 Audi A4 1,8 TFSi Lim
x -09 Folkevogn Scirocco
x -99 MX-5 10th Anniversary 835/7500
x -96 MX-5 1,6 Classic red
Det var et bra treff. Mye Porsche og Subaru.
Sikkerheten var på bunn mht. arrangering. Det var ingen flaggvakter som jeg kunne se og innkjørsel på banen gjordes på eget innitiativ.
En rød 944 Turbo snurret når jeg var oppe på siden opp slaktern og klarte nesten å treffe svillene ved inngangen til depot med ræva. Ren sjåfør feil.
Ellers fungerte Kumho dekkene ok, Mye bedre i regn enn Yokomaha AVS sport men litt mindre grep i sving.
Det var vel en grønn NB 1.6 som også kjørte der.
Jeg filmet noen runder. Skal redigere og poste når jeg får tid. Det ble ikke så mange runder da det oppstod diverse problemer som oljesprut og hummler som treffer linsa.
Sikkerheten var på bunn mht. arrangering. Det var ingen flaggvakter som jeg kunne se og innkjørsel på banen gjordes på eget innitiativ.
En rød 944 Turbo snurret når jeg var oppe på siden opp slaktern og klarte nesten å treffe svillene ved inngangen til depot med ræva. Ren sjåfør feil.
Ellers fungerte Kumho dekkene ok, Mye bedre i regn enn Yokomaha AVS sport men litt mindre grep i sving.
Det var vel en grønn NB 1.6 som også kjørte der.
Jeg filmet noen runder. Skal redigere og poste når jeg får tid. Det ble ikke så mange runder da det oppstod diverse problemer som oljesprut og hummler som treffer linsa.