Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vidar wrote:Hva skal vi med veier når vi ikke har olje(bensin) til å drive bilene med ??
Det hadde jo vært et godt poeng hvis det var vi som hadde mest olje, men vi har verken mest olje, olje lengst, eller bruker brøkdeler av det vi selv får frem, så at det er olje etter vår utvinning begynner å dabbe av er jeg ikke i tvil om. Realistisk sett så blir det kanskje i fremtiden mer at vi får olje i 2 nivå, pga. vi hjelper andre i gang med nye oljefelter osv. som vi allerede gjør.
Og uansett, mindre olje vil få frem de andre alternativene til drivstoff kjapt, så veiene trenger vi da uansett. Sier ikke nei takk til en hydrogendrevet RX-8 jeg.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
Når den ser ut som den gjør så skulle jeg overlevd det ja. Men når det blir aktuelt så har de nok skvisa mye mer ut av dem enn som så Det er vel ikke så mange som kjører rundt av disse enda, noen få i Japan.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
tenk på hvor lang tid det tok før de klarte å lage så små motorer med så mye hester som de gjør idag... la de få litt tid på seg så får du sportsbiler med motorer som er lettere og mer miljøvennlig og har mer power enn bensin