Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
John_91BRG wrote:Begynner å bli litt dramatiske forslag nå....
hehe, første forslaget mitt var ment som en spøk, men som du sier er det nok mulig å borre hull på undersiden, men da bør man sammenligne med en annen bil, så man borrer rett første gangen
EspenSort92 wrote:men som du sier er det nok mulig å borre hull på undersiden, men da bør man sammenligne med en annen bil, så man borrer rett første gangen
Det stemmer, og mangelen på en annen bil er grunnen til at jeg har to hull under bagasjerommet. AHHRRG!
Elektrisk bagasjeromsåpner ble montert umiddelbart etterpå!
Medlemsnr : 230
91 Mazda MX5 BRG - SOLGT
05 BMW Z4
04 Audi A4 1.9 TDI Quattro Avant
16 Opel Insignia
Hehe! Greit å ha en annen bil å se på først ja Slik at man vet ca hvor man skal borre. Må lage et hull litt til venstre for midten av bilen sett bakfra. Det blir jo på en plass hvor det ikke synes uansett, så det er jo ikke så farlig egentlig. Er jo bare å rustbehandle hullet og tette det med plugg, tectyl etc.
Pelle wrote:John, hva gjør du dersom aktuatoren ikke virker lenger?
Aktuatoren er bare back-up, til vanlig bruker jeg nøkkelen.
Dersom alt skulle svikte, har jeg fortsatt et hull under bagasjerommet jeg kan bruke til å pirke opp låsen
Medlemsnr : 230
91 Mazda MX5 BRG - SOLGT
05 BMW Z4
04 Audi A4 1.9 TDI Quattro Avant
16 Opel Insignia
EspenSort92 wrote:men som du sier er det nok mulig å borre hull på undersiden, men da bør man sammenligne med en annen bil, så man borrer rett første gangen
Det stemmer, og mangelen på en annen bil er grunnen til at jeg har to hull under bagasjerommet. AHHRRG!
Elektrisk bagasjeromsåpner ble montert umiddelbart etterpå!
To hull.. leit, flere og du kan spise den som ost Låsepinnen min har desverre fått en egen liten hobby med å falle ut av "hullet" sitt, så er glad jeg har montert med elektrisk bryter fram til kupeen!
har ikke fått den opp enda nei.... smører hver dag.. Espen, kanskje vi kunne møttes så jeg kan få se hvor jeg må borre?
Medlem nr. 353 <br>X- 1.6l, 1995 Mica Merlot, beige int., HKS Turbo Kit, Effektanlegg med 2 "Laser" endestusser, div.kromdetaljer i interiør, el.vinduer, krom bagasjerack, Lexus lykter, IL Motorsport strut bar, Hard Dog Stainless steel M2