Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
For en tid tilbake ble jeg frastjålet den ene nøkkelen til bilen. Jeg her selvfølgelig ikke klart å få tak i ny, ogg i går klarte jeg det store.. Låse meg ute med nøkkelen i tenningen.
Noen som har noen tips til å komme seg inn i bilen? Jeg har ikke mye erfaring med innbrudd, så jeg vet ikke hvordan jeg skal begynne.. Er ganske lei bilen for tiden (den har gitt mye motstand i det siste) så håper det kommer noe nyttige tips..
PS Bilen lekker mer og mer gjennom pakningen ved vinduet.. Vannskelig å skifte?
MedlemNr.532 96-vinrød MX5 ,senket,gule Koni,lowprofile,Enthuza 3", 2.5" DP og Cat, MX5Project IC, 115hk.kammer ,K&N filter , Greddy@6,5psi, 550 dyser, Walbro 190 HP Zeitronix ZT2, MS PNP
94-Yamaha YZF750R "Modifisert" 138,5RWHP
På min bil har jeg manuelle vindusheisere.
Da er det mulig å presse vinduet ned med håndkraft. Bare å lirke fingrene inn mellom vinduet og gummilista og presse forsiktig nedover.
Sikkert ikke det beste man kan gjøre mot mekanikken, men må man så må man.
Har du elektriske vindusheisere så er det kanskje ikke så lurt?
ang. lekkasjen din så kan du prøve å skyve de to gummilistene mot hverandre. Hvis de ikke tetter skikkelig mot hverandre så drypper det inn.
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
Nå har vel mazda de dårligste låsene som er til biler, lån deg noen nøkler av kompiser med mazda så er du ganske garantert å komme deg inn. på alle mine mazda så har eg kommet meg inn med andres nøkler. sist eg var på gatebil. så måtte en veninne med 323 låne en nøkkel av meg for å komme seg hjem, pga hu mistet sine. den passet både i dør og tenningslås.
StianOppistov wrote:Nå har vel mazda de dårligste låsene som er til biler, lån deg noen nøkler av kompiser med mazda så er du ganske garantert å komme deg inn. på alle mine mazda så har eg kommet meg inn med andres nøkler. sist eg var på gatebil. så måtte en veninne med 323 låne en nøkkel av meg for å komme seg hjem, pga hu mistet sine. den passet både i dør og tenningslås.
På de eldre Mazdaene som hadde mye kortere nøkkel behøvde det ikke nødvendigvis å være en Mazdanøkkel heller, så lenge de gikk inn i nøkkelhullet var det egentlig greit 8O
Ofte kunne du ta ut nøkkelen av tenningslåsen men bilen gikk også, har du prøvd det på 323'en?
Medlem 208
'91 MX-5 Special Edition
'02 Renault Kangoo 1,4i aka Postbilen fra Stange
'04 Volvo V40 2,0T Limited Sport Edition
Racing a Hyundai is like the special olympics... even if you win you`re still retarded.
Ole wrote:
PS Bilen lekker mer og mer gjennom pakningen ved vinduet.. Vannskelig å skifte?
overkant av vinduet så det renner inn i bilen eller underkant så det renner inn i døra? min lekker helt igjjenom på undersiden, men gjør ikke noe. går ut av døra på undersiden uansett, men om det er dette så ta en titt på denne: http://www.miata.net/garage/weatherstrip/index.html
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
Når har innbruddstyver brydd som om å ikke skade bilen ?
Har hatt to innbrudd i min bil. Begge ganger knuste de ruta..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Vidar wrote:Når har innbruddstyver brydd som om å ikke skade bilen ?
Har hatt to innbrudd i min bil. Begge ganger knuste de ruta..
litt OT.. men nuvel
Jeg hadde innbruddsforsøk på min, for en gangs skyld hadde jeg glemt å sette på rattlås(den fine gule greia) og ikke tatt med fronten på spilleren.
Hell i uhellet var det verdens dummeste tyv som prøvde seg. Selv med tre store flenger i taket klarte han ikke å få av taket. Ei heller å fa tak i noe i kupeen. Litt plastskader rundt det ene cab-låsen. Lenge leve låseknappen. Tror jeg skal investere i sikkerhetsfilm i stedet for soting
'08 NC1 1.8 PRHT
x-'94 NA 1.8 Japanimport i Irland
x-'90 NA 1.6