Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg har fått noen hull i kanalene på bilen, og må få sveiset litt der. Sjekket hva det kostet å bytte begge kanalene, 8000,- pluss mva pr. side. Kan det stemme?
Vurderer å ta med bilen til Sverige og få den sveiset der. Noen erfaringer eller anbefalinger? Noen som leser dette som kan gjøre jobben? Vet ikke ennå om jeg må bytte kanalene eller om det holder å lappe hullene jeg har. Problemet er at det har kommet rust rundt noen av dreneringshullene ved baksjermen.
Er det noe spesielt man må passe på når man sveiser kanaler på mx-5? På den toppløse Mercen til en kompis er det instruksjoner av type "Anbring vennligst jernbaneskinnen Deres her, så kan De bytte kanal"
Takk for at du viste meg den tidligere tråden. Det virker som om de som tok den gjorde en bra jobb. Kunne du fortelle meg hvem som fikset den og hva det kostet?
Nå vet jo ikke jeg hvor du bor, men det var Sandnes Karosseri som gjorde jobben, og de er å anbefale for de som bor på disse trakter. Skikkelig profesjonelle folk. Selv betalte jeg 8 000 kroner for begge sider, men vi hadde avtalt ca. dette i forkant, og de sa at de ikke hadde tjent noe på det fordi det var mye arbeid.
Jeg bor i Sandvika nær Oslo, så Sverige er nærmere enn Sandnes.
Den rusten jeg har fått tilhører teknisk sett baksjermen. Og bakskjermer skal Mazda ha 4000,- kroner stykket for! Veng kan ikke skaffe dem. Jeg tenkte å søke litt utenlands etter dem. Vet dere hva bakskjerm heter på engelsk?