Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
siemens wrote:hei stian, kommer til og prøve og få tak i slik bøyle som du fikk kjøpt, gir lyd fra meg da\hvis det skulle bli aktuelt
Fikk bøylen i dag.. men skal du ha slik billig bøyle så selger de på ebay. disse er mye sikrere også. såg at festene på denne som eg fikk her var simple. skjønner hva de mener med at stylebar er farligere enn uten, disse på ebay er mye tjukkere å stivere og mye bedre fester.. men nå har ikkje eg tenkt å rulle rundt da.. Så eg er fornøyd ser ut som at eg slipper å modifisere plastedelene også..
Satt på bøylen i dag. måtte borre ett hull på hver side, altså man slipper å stresse tok ca 10 minutter å sette denne på, men da droppet eg de 2 skruene i hattehyllen, vet ikkje om eg kan borre så langt ned der, eller om det er originale hattehylleskruer som brukes der, dette finner eg vel ut av når det er penere ver og eg kjeder meg. sitter godt nå også.
siemens wrote:skulle hatt før og etter bildet på hvordan det ble
Kan da alltid ta ett etterpå bilde da, men nå ser bilen ikkje noe pen ut. pga er dritt ver her nå. ser ikkje ut i det heletatt. men skal ta en tur på shell i kveld. så eg kan ta ett bilde i morgen om det er opphold..