Hei. Er det noen her som kan hjelpe meg med å få "staket" opp dreneringsrøret som skal lede vann fra cab`en ut i fri luft igjen.
røret på ene siden er tettet seg helt og vannet renner ikke ut.
eller har dere tips om hvor jeg kan få det gjort?
tette drenerings rør
Moderator: Styremedlemmer
- Ole BRG 91
- Site Admin
- Status: Offline
Har du funnet hullet?
Hvis ikke,
- ta på kallesejen
- bak setebelte tårnene er det en "kopp" ca 10 * 12 cm (den kan ligge under en flik av teppet)
- helt i bak kant på denne er det et hull
Da er det bare og stake opp med egnet "streng", jeg har kjøpt med en meter med "gardin spiral"
Hvis ikke,
- ta på kallesejen
- bak setebelte tårnene er det en "kopp" ca 10 * 12 cm (den kan ligge under en flik av teppet)
- helt i bak kant på denne er det et hull
Da er det bare og stake opp med egnet "streng", jeg har kjøpt med en meter med "gardin spiral"
Ole BRG 91
Medlem nr. 197
Landrover Defender 97 300 tdi
X Frosken 1991 BRG.... :/
Medlem nr. 197
Landrover Defender 97 300 tdi
X Frosken 1991 BRG.... :/
Et lite tips.... I ditt tilfellet kan det selvsagt være at "proppen" i røret sitter helt på toppen, men generelt bruker jeg å stake inne fra bilen og ned, så slipper en alt sølet inn i bilen. Jeg har brukt en sånn "gammeldags" stålstrengs kleshenger som jeg har rettet ut til en lang streng på 70-80 cm. Denne har forøvrig også vært utmerket til å bruke ved trekking av ledninger etc. gjennom dører/torpedovegg osv.morten-99 wrote:har funnet dreneringsrøret, og kjenner at det ligger noe der, så da er det bare å finne en møbel foretning og skaffe litt "gardin spiral" så løser det hele saken.
Jeg fester litt papir i enden på strengen, og drar dette papiret gjennom for å få renset skikkelig.
1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2