Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sort NA (miata) med HT spotted i molde sentrum 20.30 fredag 24.11.06 ( i dag ). Jeg skulle til å kjøre ut i hovedgata i sendtrum i det du passerte meg. Du kjørte så inn på Hydro/Texaco ved Seilet hotell. La bak deg fram til da. Pen bil. Skimta rødt intr. kan dette være en ltd utgave? mener å skimte et remus effektanlegg også... mulig jeg tar feil der
Pen bil ihvertfall
Er noen mx'er her nå, men denne har jeg ikke sett før
var nok meg det, synd du så meg med vinter stasen på så me en gang at det var bilen din, pga scoopen i panseret! må inrømme at bilen din så enda tøffere ut i virkeligheten når jeg kjørte forbi
Er nok et simoni anlegg på bilen min nå, men du skal ikke se bort ifra at det blir byttet ut til våren! så er det røde bøttestoler da.
bøttestoler.. kult. Må nesten ha et møte i Møre om ikke lenge da kanskje ?
Finnes jo no knekter på andre siden av fjorden også med 5'er.
Skal rekke å vaske bilen til da
Ja vi får se hva vi kan få til neste år, du var vell den tredje mx-5 jeg har sett i molde
så du kunne ha trengt en vask ja, men bilen blir jo skitten før man er ferdig å vaske nå