SÅ, møtte jeg en annen MX5, en rød NA (hei til deg), og skulle selvfølgelig hilse... Opp med vippelyktene, og radioen slår seg av, og kommer på igjen med en gang... ned igjen med lyktene, og radioen fortsetter å gå (altså, radioen kom på igjen med en gang vippelyktene var oppe, men var i det jeg brukte bryteren på rattet, og skrudde på den, at radioen kuttet ut.. et lite sekund bare)
Blir jo litt sjokkert, og prøver igjen.. samme skjer... skrur ned lyden på radioen, men alt fungerer da som det skal....
Om jeg tar opp og ned lyktene to ganger rett etter hverandre, med radioen på full guffe, fungerer alt helt fint

Kjører litt videre, og prøver deretter igjen.. Nå merker jeg hele bilen kveles, fordi den får et slikt lite "rykk" i det den starter igjen...
Hva i all verden er dette? kan det bare være at batteret er dårlig, eller er det noe annet som er galt? jordingen f.eks.?
Har aldri hatt problemer med dette tidligere, så jeg må jo si jeg ble lettere sjokkert når det skjedde... "forbannet være den mx'en" (ironi!!)
PS: jeg har ikke rotet noe med lednigner i bilen siden for et par uker siden. Da bare koblet jeg av batteriet osv, men rotet ikke noe med spilleren eller jordingen. så, skjønner ikke helt hva som er problemet..
noen som vil hjelpe?