Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tror nok det letteste er å bytte hele styresnekka, er vel kanskje noen her så har en liggende ellers så mener eg å huske det var en på www.miata.se som hadde,
dette er ikke store jobben men må av med belgene for å gjør dette... anbefaler å bytte begge sider... kan og vær lurt å bytte ytre leddene når du skal ta disse... kan vær vanskeli å få dem av å utroli kjedeli å flytte over stygge slitte endekule når du har nye stag... og ps... husk 4 hjulskontroll
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
Vurderer å bytte ytre og som du sier gladibilenmin.. Og da på begge sider.
4 hjulskontroll skal taes ja!
Fikk forresten 2 er feil på skade på dekk. Eneste jeg har klart å finne, er et dekk som er litt "kantkjørt".. Men er ikke slitt igjennom gummien eller sprukket.. Synes dette var noe pirkete.. Surt å måtte kaste fullt brukbare dekk pga dette
Kjøretøyforskriften wrote:3. Krav til dekk
3.1.1 Tilhenger med konstruktiv hastighet over 40 km/t og tillatt totalvekt ikke over 3.500 kg og bil med tillatt totalvekt ikke over 3.500 kg skal ha dekk med mønstret slitebane med mønsterdybde i hovedrillene på minst 1,6 mm over 3/4 av slitebanens bredde og rundt hele dekkets omkrets, bortsett fra de steder hvor eventuelle slitasjevarslere er plassert.
man kan kjøre med utslitt dekkant, så lenge man holder seg innenfor regelen over
Bytte av indre ledd er en "smal sak".
Tar ca 15 min lengre tid enn ytre pr side.(Selv om jeg aldri har gjort det på MX-5). Er som oftest bare en belg som skal løs, ett låseblekk som må bøyes, og så skru løs leddet. Det er som oftest en stor og smal fastnøkkel, men jeg bruker en stor rørtang/polygrip tang slik som under. De funker meget bra også
er ikke no stor sak å bytte indre leddet.. bare bank unna det orginale låseblekket litt. .skru løs.. bytt med ny, og bank på plass låseblekket igjen.. og asap på 4hjuls kontroll