Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heisann, jeg har et lite spørsmål. Er det noen som vet hvordan man kan lage den stiligste, mest bråkete og kraftigste Miataen?
Da tenker jeg på bodykit, turbokit, dumpventil (med best lyd), Effektanlegg, potte (også med lyd), og dekorasjoner OSV.
Og hvor man får tak i alt dette.
eivtress wrote:Heisann, jeg har et lite spørsmål. Er det noen som vet hvordan man kan lage den stiligste, mest bråkete og kraftigste Miataen?
Da tenker jeg på bodykit, turbokit, dumpventil (med best lyd), Effektanlegg, potte (også med lyd), og dekorasjoner OSV.
Og hvor man får tak i alt dette.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Jeg hadde mer tenkt på det jeg har nevnt ovenfor. Turbokit og intercooler og effekt anlegg OSV. Alt med råest lyd. Det hadde vært kult og få ferrarilyd i en miata.
Noen "Ferrari-lyd" får du aldri i en Miata. (det mangler minst fire sylindre) Mest mulig bråkete går greit ved å fjerne alt som er av potter og erstatte dem med rake rør, men kan dette egentlig være noe poeng?
Jeg mente ikke å lage den så bråkete at jeg ikke hører meg selv tenke. Jeg tenkte mere på en dyp knurrende brumming ved tomgang. (En deilig guttelyd)
Men jeg tror jeg har funnet ut det meste nå.
Vil du ha dyp knurrende lyd ved tomgang og pådrag? Da har jeg den rette effektpotten fra GReddy og selge. Gir definetivt fet lyd (litt for fet for samboeren min dessverre
-1994' Mazda MX-5 1,8MP62 (klassikeren)
-2019' Mazda MX-5 2.0 (den fremtidige klassikeren)
-2012' Nissan Leaf SL (sparebøssa)
-2019' Tesla Model X LR (trekkvogn og hyttebil)