Har i dag en 92' mod Canada import, vet ikke hvilke dempere som står på men regner med det er originalene, hjul er 16toms felger med 195/45.
Ønsker å senke bilen litt og kanskje 17toms felger. Snakket med en på Mekonomen idag som sa at Koni dempere er ikke å anbefale, sa at Koni har tapt seg enormt de siste årene...
Har noen tips til hvilke dempere og senkefjører som er best (for et fornuftig beløp..) og har det hensikt å sette på 17toms? Tips til forhandlere, eller nettkjøp (mx5parts.co.uk eller andre?)
Hva med eksosanlegg? Ønsker å beholde single-tip, har fått inntrykk av at Borla er bra. Noen som har erfaring med Racing Beat? Mulig å få tak i Mazdaspeed? Hva bør jeg tenke på ang. eksosanlegg? Ny katalysator ?Andre forslag og tips?
Leser på forumet om problemer med veivakselen.... hvordan kan man finne ut om noe galt holder på å skje med den? er det noen modeller som er mer utsatt enn andre? Forebygging?
Dersom noen har en Miata 1992 Owner's Manual liggende, ønsker jeg å kjøpe en slik.
Ble mye dette, men ser at forumet er fullt av erfarne MX5 entusiaster!!
Håper på gode svar slik at jeg kan planlegge innkjøp av godsaker til mitt lille svarte bjørnebær....