Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
holder på å bygge meg bar i kjellern er derfor på jakt etter bar-effekter
helst sånne tønnelokk/bunner med øl logo på til å henge på veggen,eller interesert i det meste
mx-5 m greddy turbo kit,2,5"eksos 4"stuss lexus baklykter luftintak 17"205x40x17 . rød/sølvstriper . stort sony stereoanlegg dvd 2x tv . crom bøyle sportsstoler . alarm . senka 45 mm . skal bygges om etterhvert ny lakk ny styling mere hk større dyser å
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
mx-5 m greddy turbo kit,2,5"eksos 4"stuss lexus baklykter luftintak 17"205x40x17 . rød/sølvstriper . stort sony stereoanlegg dvd 2x tv . crom bøyle sportsstoler . alarm . senka 45 mm . skal bygges om etterhvert ny lakk ny styling mere hk større dyser å
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
En kompis av meg hadde ett utested i en del år som gikk konkurs, og han har fremdeles mye av inventaret etter dette. Hvis du er intresert i å komme i kontakt med han, så kan jeg sende deg tlf nr hans på PM.
hadde vært flott , eller en mail adresse , men også tlf så kan jeg ringe eller sms`e han
På polet er det ofte mulig å få (gratis) tomme vinkasser av tre. Sidevegger eller evt lokk kan der være dekorative. Systemet i Strømstad er også imøtekommende mot gode kunder.
Thorvald
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover
tatt kontakt med div bryggerier? Mulig de sitter på no effekter som tar plass. Er ikke værre enn å hive ut en mail og undersøke hva de har som kan solges/gies bort. De fleste sitter med masse POP (Point Of Purchase) fra div merker. Så lenge det er til privat bruk så kan de være medgjørlige.
Er i hvertfall den veien jeg skal gå når jeg skal bygge baren min. Dog...jeg må bygge/kjøpe hus først..men baren er allerede planlagt
Men stikk innom lokale "brunpub'er" og div uteplasser. Kan hende at de også har eller kan skaffe no POP. Det værste svaret du kan få er nei