Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Skiftet register reim sett på min 10th i går, men droppet vannpumpe pga bilen min er gått 58000km å vannpumpa SKAL holde til min ca 90000. Men etter å ha fått på dynamo å servo reima å starta, så har jeg lyd fra vannpumpa. Andre som har denne erfaringen?
Det e jo lite anna å gjør enn å bestille pumpe å bytte. Men synst det e litt dårli at vannpumpa e gåen etter 58000km:(
Vannpumpa drives av dynamo reima, å dynamo reima e stramma AKKURAT sånn den skal vær. Men rart den plutselig skal begynne å lage ulyd etter reim bytte. Men er jo ofte sånn med ting som blir forandret på. Men dårli etter så lav kilometer uansett.
Byttet ikke servo å dynamo reim, brukte de gamle. De er helt i orden de. Reg reima\løpehjulet\strammhjulet er ikke originalt. Men skal ta av dynamo reima får å sjekke at lyden forsvinner når pumpa ikke er i drift. Da først kan ej forsikre mej om at det e vannpumpa, fordi dynamo området er det ingen ulyd.