Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.
Moderator: Styremedlemmer
inglar
7200 RPM
Posts: 3098 Joined: 29 Mar 2006, 02:00
Medlemsnummer: 558
Location: Rælingen
Contact:
Status:
Offline
Post
by inglar » 07 Jan 2007, 10:39
Og ny diff er kanksje noe som må til. Har lest flere skryter av Kaas-differ som har 75% sperre. Hvem selger dette til hvilken pris?
HF-mx5T
Status:
Offline
Post
by HF-mx5T » 07 Jan 2007, 13:22
ikke no krav med bytte av diff på nb 1.6
kan sette i en kaaz om du vil ha drifte oppsett feks. men orginale 1.6 diffen fra nb er av den sterke typen. Jeg har fra en 99 nb 1.6 i min.
inglar
7200 RPM
Posts: 3098 Joined: 29 Mar 2006, 02:00
Medlemsnummer: 558
Location: Rælingen
Contact:
Status:
Offline
Post
by inglar » 07 Jan 2007, 19:19
Vel, hvis den klarer bilen din burde den klare det lille jeg får ut ekstra av motoren
Trodde du hadde sperre på diffen din jeg, men så feil kan en ta
MagnusAntony
7200 RPM
Posts: 1017 Joined: 05 Aug 2005, 02:00
Status:
Offline
Post
by MagnusAntony » 07 Jan 2007, 23:03
Han har sperre mener jeg å huske. Er TorSen innmat.
[tidl. RotaryPower]
-90 Mazda Miata
-61 Renault Dauphine
_mx5_Rune_
7200 RPM
Posts: 1494 Joined: 23 Jul 2005, 02:00
Medlemsnummer: 542
Location: Senja/Tromsø
Contact:
Status:
Offline
Post
by _mx5_Rune_ » 07 Jan 2007, 23:25
ja, men han kjørte en hel sesong på den orginale 1.6 innmaten før han fikk TorSen