Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
du kan kjøre på det orginale, men tryggest på lavt trykk som under ca 0,5 bar så må du stille om på tenninga, hvis du har 1,6 literen så bytte til 1,8 dysene eventuelt en bensintrykkregulator,med dette fikk jeg 163 hester uten intercooler
greddy kittet kan kjøres som det er rett ut av eska, med orginal ecu osv..
vurder å oppgrader alle bolter til sterkere herda bolter.. lag snitt i manifolden(søk på greddy faq på google) og prøv å få tak i nordlock skiver til alle boltene, da slipper du problem med ting som rister løs..
HF-mx5T wrote:greddy kittet kan kjøres som det er rett ut av eska, med orginal ecu osv..
vurder å oppgrader alle bolter til sterkere herda bolter.. lag snitt i manifolden(søk på greddy faq på google) og prøv å få tak i nordlock
skiver til alle boltene, da slipper du problem med ting som rister løs..
Er det olje kjøling på turboen? og hvordan skal det kobles til motoren?
Medlem Nr: 533
1992 mod. Miata Sunburst Yellow 1.6
oljekjøling ja. henter trykk ut ved oljetrykk sensoren på blokka, og kjører retur inn i det ferdige retur hullet på blokka. veldig enkelt. Retur løsninga er ikke perfekt. men den funker.
Mener å huske man henter oljetilførsel fra ett plugga hull? Og ikke oljetrykksensor? Du har hatt dette oppsettet, så du veit det sikkert, Harald.
Ett lite tips hvis du vil ha bedre returløsning er å borre og gjenge opp i bunnpanna. Skal bli gjort her ihvertfall. Mye bedre fall og kortere vei og mindre sjans for koksing.
[tidl. RotaryPower]
-90 Mazda Miata
-61 Renault Dauphine