Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Burde være no problem (etter min erfaring hvertfall). En kompis er alergisk som pokker, men etter en god vask og støvsuging innvendig i den gamle bilen gikk det bra. Fikk etterhvert bur til å ha i bagasjerommet, og da gikk det også greit uten vasken innvendig. Nå er ikke jeg spesialist på dette her, men vi hadde Vorsteh med kort hår så det har kanskje noe og si også.
Det er evt. bare å levere bilen inn til noen som vasker og renser bilen skikkelig. Koster et par kroner, men resultatet blir helt utrolig.
Skinnseter er jo bra i forhold til hundehår, men ikke noe særlig i forhold til labber med klør.
Aldri i verden om jeg hadde plassert noen hund på mine skinnseter ihvertfall...
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
har en far som er meget allergisk, og han kan derfor ikke kjøpe bruktbiler der man er usikker på om det har vært dyr i eller om det har vært røykt i.. skikkelig irriterende egentlig, og for hans del nytter ikke en ordentlig rens..faktisk så klarer han ikke å kjøre accorden min, og denne har jeg rensa grundig etter jeg fikk den med steamer og hele pakka..
hund, baum og røyk kommer aldri på tale i godbilen så lenge jeg eier den.. desverre har mx'n min vært røykt i tidligere, men nå begynner den sakte men sikkert å forsvinne.. skal være ganske kresen for å klare å kjenne lukta nå egentlig.. steaming av tekstiler både rengjør og fjerner lukt samtidig..
I bruksbiler derimot er Baum en klar vinner, men røyklukt er noe jeg aldri har likt så røyking kommer ikke på tale..