Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
Får vel nesten starte jeg da Jeg er truck fører på en senge fabrikk.
Jobbet der i 5år, er verneombud på min avd. Står til valg om hovedverneombud til våren
Slenger inn et bildet.
Er i tillegg kjørelærer. Så det hender at jeg har med studenter som jeg prøver å lære å kjøre tog. Har også instruktørkurs på det type 72 (Togsette på bilde nr2)..
Last edited by Vidar on 28 Jan 2007, 16:14, edited 1 time in total.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Jobber her på Melkøya (snøhvit prosjektet)
Jobber i utgangs punktet som vekter i vaktservice.
Det er vi som har ansvar for brann og førstehjelps beredskapen på anlegget, men har vært leid ut til statoil i noen månder nå og har jobbet med HMS i forbindelse med ferdigstilling av deler av anlegget.
hmm..skal vi se.. Jobber ved Sport Extreme i Trondheim når jeg er der. Studerer Bachelor i Supply Chain Management ved Høgskolen i Molde (har 4 mnd igjen av den utdannelsen ), og jobber som selger ved Elkjøp Molde ved siden av studiene. Mulig det blir Logistikk konsulent/Personalkonsulent etter sommeren Tiden vil vise.
Jobber i CIR AS. Datterselskap av CG Holding (sjappa til Brynestad). Daglig support av maskiner og servere samt undervisning i diverse programmer. www.cgholding.no