kunne kanskje tenkt meg å kjøpt en ny softtopp til mxen kommer på 4000 med mva men hva er frakten fra miatamania i usa??? er det noen som vet?
også hva er orginalt på vinyl eller canvas. og hva anbefalles??
takk:)
pris på frakt
Moderator: Styremedlemmer
Tror de fleste her inne bestiller trekk fra Cabrioworld
--> http://www.cabrioworld.com/
Ryktes om at de også er hyggelige med frakten der
Er sikkert noen andre her inne som ahr bestil fra de og som kan forklare deg bedre.
--> http://www.cabrioworld.com/
Ryktes om at de også er hyggelige med frakten der

94 1.8 (Prosjekt)
92 1.6 Brlilliant black C-pakke (delebil/partout)
15 BMW i3 - Batterirakett
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
Kan godt anbefale en canvastopp. Har hatt begge deler, og canvas føles både mer robust og eksklusiv ut, min er 3 lag i motsetning til vinyl som er 1 lag (arrester meg om jeg tar feil). Om alle canvastopper er 3 lag vet jeg ikke. Utseendet synes jeg og er bedre, men det er jo smak og behag. I tillegg så sprekker ikke canvas slik vinyl gjør når den blir slitt.
Ulempen er vel høyere pris og kanskje noe mer vedlikehold for holde den fin. Et annet litt småirriterende moment er at alle slike "fallskjermhopper-aktige" blomserfrø på sommeren lett fester seg i stoffet og må plukkes av for hånd. Stoffet er ikke like glatt som vinylen er. Personlig ville jeg ha betalt litt ekstra for canvas om jeg skulle ha byttet topp igjen.
Ulempen er vel høyere pris og kanskje noe mer vedlikehold for holde den fin. Et annet litt småirriterende moment er at alle slike "fallskjermhopper-aktige" blomserfrø på sommeren lett fester seg i stoffet og må plukkes av for hånd. Stoffet er ikke like glatt som vinylen er. Personlig ville jeg ha betalt litt ekstra for canvas om jeg skulle ha byttet topp igjen.
- '90 Miata 1.6l FMII Turbo/FM link
-(X) '94 Mazda 626 1.8i combicoupe, Erebuni Shogun
-(X) '94 Mazda 626 1.8i combicoupe, Erebuni Shogun
cabrioworld sender vel selv. Men via miatamania.com så er det greiest å sende via jetarrier
94 1.8 (Prosjekt)
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg