Morsomme veier til våren

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Demandred
1000 RPM
1000 RPM
Medlemsnummer: 625
Status: Offline

Post by Demandred »

Er en underholdende veistubb like ved Sessvollmoen/Trandum som går greit opp og ned med en del fine blinde svinger etter bakketopper og slikt. En av mine favorittveger faktisk, svinger bortimot alltid av E6 ved Jessheim for å ta den lille omveien om der på vei hjem fra Oslo. Alltid like moro.
Gamle E6 mellom Moelv og Lillehammer vil jeg også si er en glimrende MX-5 vei, kombinasjonen svinger, bakker og relativt smale veger er gøyale.
Medlem nr.625
2016 Ford Mondeo 2.0
[x]1999 BRG
[x]2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI
[x]1990 - Classic Red : Anton
[x]1990 - Silver Stone
gjeile
0 RPM
0 RPM

Post by gjeile »

Demandred wrote:Er en underholdende veistubb like ved Sessvollmoen/Trandum som går greit opp og ned med en del fine blinde svinger etter bakketopper og slikt. En av mine favorittveger faktisk, svinger bortimot alltid av E6 ved Jessheim for å ta den lille omveien om der på vei hjem fra Oslo. Alltid like moro.
Gamle E6 mellom Moelv og Lillehammer vil jeg også si er en glimrende MX-5 vei, kombinasjonen svinger, bakker og relativt smale veger er gøyale.
dere burde ta en tur fra dokka til lillehamer,fin vei og nesten aldri purk
Borre
2000 RPM
2000 RPM
Medlemsnummer: 148

Post by Borre »

Og siden du roter rundt mellom Bø og Notodden, hvorfor ikke kjøre rundt Lifjell likegodt? Fra Bø til Seljord og videre Flatdal til Notodden og vips til Bø igjen. Eller hele ruta andre veien, for avvekslingens skyld. Mange fine partier og så vidt jeg minnes brukandes asfalt også.
Medlem nr 148
1990 MX5 (kånå sin), Inferno Red Pearl
X 1993 Miata, Classic Red
Post Reply