Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Noen som har navn på steder de VET er billige på lakkering. Kan godt være noen som gjør det på kveldstid, MEN det må være en som kan det han driver med!! Kjenner folk som lakkerer biler og det går fint på golfen min, men vil ikke la han lakkere mx5en når han selv sier at han ikke er så god på lakkering.
Kun selve lakkering. Bilen blir isåfall pussa og sparkla ferdig.
Hvem har dere fått til å lakkere bilene deres? (på østlandet)
(please ikke gå berserk med off-topic. ser andre tråder som startet slik, men endte opp med andre ting.. )
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
Onkelen til x dama min er lakkerer, han er veldig flink.
Han har eget firma i sande i vestfold.
Han er billig men treg
Nevøen hans fikk hel lakereing for 800kr, men det er noen år siden det da.
Kan høre med han hvist du vil?
Jeg brukte Modum billakkering i Åmot, og er fornøyd med resultatet.
Ring til Arne Wolfram på tlf.: 48104420 for pris. Pris blir beregnet ut i fra fargeønske.
Mvh
Thomas
===================
Nåværende biler og fremkomstmiddel:
Bil: 1995 Mazda MX5 1,8 16v Farge: For det meste BRG.
Bil: 2001 BMW 520i
Fremkomstmiddel: 2004 VW Transporter
EX.: 1990 Mazda Miata 1,6 16v
===================
Syntes tråd starter skal bestemme dette, var Fred93LE som var ute etter lakkering.
Men skjønner interessen driver og sjekker opp pris nå på rein lakkering og lakk m/demontering.
Lakkerer kunne ta flere jobber men ikke akkurat nå.
siemens wrote:Onkelen til x dama min er lakkerer, han er veldig flink.
Han har eget firma i sande i vestfold.
Han er billig men treg
Nevøen hans fikk hel lakereing for 800kr, men det er noen år siden det da.
Kan høre med han hvist du vil?
Ja takk, jeg vil også gjerne henge meg på her. Trenger lakkering av kanaler, og som du ser av profilen min bor jeg i Sande, så det blir ikke lange turen heller
Tore Kristiansen
MX-5 - 1997 1.8 - Twilight Blue - født i Japan, oppvokst i Sveits, pensjonist i Norge
hei tore da vet du hvor den nye prix butikken ligger da?
Borte ved lersbrygga.
Dette er en som leier lokalet til hagen (som du sikkert har hørt om)
Kunne evt møtt deg der en dag etter jobb så kunne vi hørt med ham om hva han skal ha for jobben ++++
siemens wrote:hei tore da vet du hvor den nye prix butikken ligger da?
Borte ved lersbrygga.
Dette er en som leier lokalet til hagen (som du sikkert har hørt om)
Kunne evt møtt deg der en dag etter jobb så kunne vi hørt med ham om hva han skal ha for jobben ++++
Ja, det vet jeg hvor er. Vi kan kanskje prøve å få det til neste uke. Er veldig opptatt denne uka.
Tore Kristiansen
MX-5 - 1997 1.8 - Twilight Blue - født i Japan, oppvokst i Sveits, pensjonist i Norge
hos oss ligger vi på rundt 6000 for oversprøyting,da maskerer vi grunner å lakker , da må bilen være klar
holder til i porsgrunn
mx-5 m greddy turbo kit,2,5"eksos 4"stuss lexus baklykter luftintak 17"205x40x17 . rød/sølvstriper . stort sony stereoanlegg dvd 2x tv . crom bøyle sportsstoler . alarm . senka 45 mm . skal bygges om etterhvert ny lakk ny styling mere hk større dyser å