Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg har vært i Florida flere ganger nå, sist 3,5 uke nå i jan/feb. og jeg har tidligere letet etter noen spesialbutikker for Miata uten å finne det. Jeg fikk imidlertid engang BRPerformance til å sende meg deler til hotell jeg skulle til i Orlando. Det gikk helt fint.
Forøvrig er Florida og Orlando helt kanon ! Den som ikke liker seg i Orlando har et stort problem. Det er verdens største lekekasse for "voksne"..
Har vært noen ganger på Daytona Speedway også (1,5 timers kjøring fra Orlando) og det er absolutt verd et besøk for Autofile. Jeg var spesielt heldig nå for 3 uker siden fordi det var kvalik til 24 timers løp der under omvisningen. Reiser en til Daytona er det jo også obligatorisk å cruise nedpå stranden. For meg som i tillegg til Miata også har Harley som lidenskap er også et besøk hos Bruce Rossmeyers Harley Daytona (verdens største Harley butikk) verd et besøk. Eget biker hotell osv. Det er en "godteributikk" for meg ihvertfall...)