Bare lurer på denne nettsiden:
http://www.jagspares.co.uk/mx5/company.asp
har noen handlet der, mine erfaringer så langt er iallfall ikke gode.. Pengene har de fått, men jeg ser ingenting til produktet! Driver å mailer fram og tilbake, men han sier at det ikke er noen bestilling inne! Og plutselig er det en annen fyr jeg snakker med enn sist. Det trenger jo ikke være så rart, overalt bytter det på folk, og er flere som jobber som regel, men betalte over paypal til firmaet, i han første som jeg kommuniserte med sitt navn, men det virker ikke som går inn i hjernebarken på folket der borte..
Litt dumt å gjøre seg til svindlere for under 200 kr. kanskje, men jaja.
Nettbutikk - SFT MX5, er det bare svindel eller?
Moderator: Styremedlemmer
- TraCkinG
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 587
- Status: Offline
Nettbutikk - SFT MX5, er det bare svindel eller?
Medlem nr: 587
'91 Miata Silverstone, 1,6
m/ diverse chrome styling
Miata Silverstone, 1:18
www.miata.no
www.miata.no
- Miatapowers
- 7200 RPM
Denne sjappa er vel en som er brukt endel. men eg har ungått denne pga de har så useriøs betalingsalternativer, derfor bruker eg bare www.mx5parts.com og il motorsport. og ebay, miatamania funker bra også.
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
- Vidar
- Moderator
- Medlemsnummer: 249
Kjøpte lambdan min der..
Ikke noe problemer, men som nevnt. Usikker betalings metoder... Sende visa opplysninger på mail. Er ikke helt trygt i disse dager..
Men jeg har ikke fått noen problemer etter på.. Og har fått nytt VISA kort etter jeg bestilte.
Ikke noe problemer, men som nevnt. Usikker betalings metoder... Sende visa opplysninger på mail. Er ikke helt trygt i disse dager..
Men jeg har ikke fått noen problemer etter på.. Og har fått nytt VISA kort etter jeg bestilte.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
Har også handlet der, og ble fornøyd
(for tilsammen ca 272 pund)
andre gangen fikk han bare ordrenr fra første gang og brukte samme betalingsinfo
Jeg føler meg ganske sikker når jeg bruker en konto som aldri er mer penger på enn jeg trenger til slikt,
og har god oversikt over transaksjoner, og jeg bruker skandiabanken (fordi det er billig)
men om du har problemer med å sende slikt på e-post kan du vel bare ringe og gi opplysningene, evt. sende en faks eller sms...
såvidt jeg husker tok jeg det på tlf...
og det er ikke noe mindre sikkert enn om de hadde laget en betalingsordning som feks mx5-parts har.. vil jeg tro..
edit: (jeg leste visst ikke innlegget ditt orntlig)
men er vel bare å rapportere til paypal om at dette ikke er oppgjort?

andre gangen fikk han bare ordrenr fra første gang og brukte samme betalingsinfo

Jeg føler meg ganske sikker når jeg bruker en konto som aldri er mer penger på enn jeg trenger til slikt,
og har god oversikt over transaksjoner, og jeg bruker skandiabanken (fordi det er billig)
men om du har problemer med å sende slikt på e-post kan du vel bare ringe og gi opplysningene, evt. sende en faks eller sms...
såvidt jeg husker tok jeg det på tlf...

og det er ikke noe mindre sikkert enn om de hadde laget en betalingsordning som feks mx5-parts har.. vil jeg tro..
edit: (jeg leste visst ikke innlegget ditt orntlig)
men er vel bare å rapportere til paypal om at dette ikke er oppgjort?
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- TraCkinG
- 7200 RPM
Etter litt mailer frem og tilbake med min fortreffelige engelsk, så ser det nå ut som pakken er på veiEspenSort92 wrote:skjedde det noe mer?

Fikk iallfall mail om dette i dag, så den skal vel være her innen ikke alt for lang tid da håper jeg

Forøvrig, så ventet jeg desverre en dag eller noe slikt for lenge med å gå inn på paypal og starte sånn "diskusjon", så kunne ikke fått pengene derfra.. trodde det var 60 dager det var jeg, men var vist bare 45... min feil, men nå vet jeg det!
www.miata.no
www.miata.no
- TraCkinG
- 7200 RPM
I dag kom pakken
Det er en slik "2 hole cubby box", altså til å ha under radioen der...
men, en liten ting, er 52 millimeter en veldig "uvanlig" størrelse på instrumenter til å ha inne i slike "bokser"?? har kjøpt to stk. sånne holdere, og begge har iallfall vært under 52 mm! Er 50 mm kanksje det som er vanlig?
Og, hvor får jeg kjøpt slike raid instrumenter, eller noen andre som har hvite skiver! Tenkte egentlig ampermeter og voltmeter.. sånn for nå!

men, en liten ting, er 52 millimeter en veldig "uvanlig" størrelse på instrumenter til å ha inne i slike "bokser"?? har kjøpt to stk. sånne holdere, og begge har iallfall vært under 52 mm! Er 50 mm kanksje det som er vanlig?
Og, hvor får jeg kjøpt slike raid instrumenter, eller noen andre som har hvite skiver! Tenkte egentlig ampermeter og voltmeter.. sånn for nå!
www.miata.no
www.miata.no