Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg vurderer dette hardt, om jeg får meg veltebøyle og tørr dette da.. synes det virker litt skummelt.
sitat fra regelverket. " det er mulig å delta med åpne biler med fabrikksmonterte veltebøyler eller tilsvarene i den klasse bilen øvrig hører hjemme. "
etter hva jeg så på filmen nå, var det en bil uten veltebøyle?
Dette har jeg lyst å være med på også. Mer gøy å være med en se på. Har veltebøyle. Håper jeg ikke for bruk for den . På flat vei tror jeg det skal fryktlig mye til å velte med en Miata.
13' Subaru BRZ
x - 10' Nissan GT-R
x - 08' BMW M3 Coupe
x - 06' Porsche 911 C2S
x - 04' Mazdaspeed, T. Grey
x - 93' Classic red
Medlemsnr: 563
StianF wrote:jeg håper å stille, men kan vær jeg feiger ut.. er litt pingle av meg..
hehe.. er jo ikke noe prestisje i nybegynnerklassen uansett
jeg kommer bare til å delta for morro skyld, regner ikke med noe pallplassering akkurat.
men det er jo nettopp det denne gatekjøringa handler om, å få nye, som aldri før har prøvd seg på bane, til å tørre å boltre seg litt mellom noen kjegler..
har hørt man blir fort bitt av syndromet, om man har kjørt en gang. noen her inne som kan bekrefte kanskje?
StianF wrote:jeg håper å stille, men kan vær jeg feiger ut.. er litt pingle av meg..
hehe.. er jo ikke noe prestisje i nybegynnerklassen uansett
jeg kommer bare til å delta for morro skyld, regner ikke med noe pallplassering akkurat.
men det er jo nettopp det denne gatekjøringa handler om, å få nye, som aldri før har prøvd seg på bane, til å tørre å boltre seg litt mellom noen kjegler..
har hørt man blir fort bitt av syndromet, om man har kjørt en gang. noen her inne som kan bekrefte kanskje?