Her er historien :
På mandag 5/3 bestilte jeg deler for ca 1000 USD, hele ordren var på 1200 usd med frakt.. endel penger for meg ihvertfall..
Jeg registrerte en bruker, gjorde det vanlige med visa som jeg allid må når jeg bestiller på web. Alt virka helt i orden
Senere på kvelden gjorde jeg noen Elvis moves før jeg la meg, drømte søtt om alle de fine delene jeg hadde kjøpt(trodde jeg)
2 dager etterpå (onsdag) fikk jeg mail, der di ville ha Telefon nummeret og navnet på banken min for å "verify funds".
Greit nok tenkte jeg, ga dem all infoen jeg kunne.
Dagen etter fikk jeg mail om at dem ikke fikk tak i banken min pga tidsforskjeller. Og om jeg kunne Scanne BEGGE sider av VISA kortet og Bil sertifikatet for også sende det til dem via mail.
Jeg svarte da at jeg ikke har scanner eller fax, og at dette hørtes skummelt ut.
En dag til gikk.. sent på torsdags kvelden fikk jeg en ny mail, hvor det sto at dem hadde kontakta banken min, men på grunn av SPRÅK PROBLEM(?)
fikk dem det ikke til.
Noen som har opplevd lignene? jeg mista litt tiltro til dem etter dem ba meg sende kopi av visa og ID.
Litt dritt når ting man skulle hatt i går.. tar så lang tid

tviler på jeg fullfører denne bestillinga
mvh
Stian Friis.