Hvor mange her har Racing Beat Frontfanger?

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
Techtor
2000 RPM
2000 RPM
Status: Offline

Hvor mange her har Racing Beat Frontfanger?

Post by Techtor »

Jeg tenkte å bestille meg denne fangeren Racing Beat men lurer litt ang passformen først.
1. Er den lett å tilpasse eller er det et strev? Vogna skal inn på et oppretningsverksted pga uforsiktig nabobil, så jeg tenkte de skulle få jobben med å montere denne også.
2. Prisen på fangeren er $440 fra MiataMania, ca. hvor mye kan jeg plusse på for alt (frakt, mva ++)?
3. Hvordan vil denne fangeren se ut uten sideskjørt og kun orginal bakfanger?
Medlemnr. 619      
`93 Sort Miata 
Paest
2000 RPM
2000 RPM

Post by Paest »

2) Gang pris + frakt med kurs. om du betaler med visa får du vite hva beløpet er, og du godkjenner at dette blir trekt. når dette blir sendt og fortolla betaler du kun moms på verdi av pakken, som står oppgitt på pakkseddel/faktura (invoice/commercial invoice) men du skal ikke betale moms på frakt. kursen momsen regnes ut ifra er +- kurs valutaen står i når pakken fortolles. evt fortollingsgebyr kan også påberegnes. moms betaler du enten når du henter pakken på posten i norge eller du vil bli fakturert dette i etterkant, avhengig av hvem som frakter pakka.

Lykke til!
Jeep Cherokee CRD Sport (KJ)
X '94 Mazda Miata 1.8T
HF-mx5T

Post by HF-mx5T »

meget bra passform. jeg tror den blir fin mot ellers orginal bil og, får snart se. da jeg har sånt klart til min..
Techtor
2000 RPM
2000 RPM

Post by Techtor »

Takk for svar.

Blir nok å bestille en front- og bak-fanger fra Racing Beat i nærmeste fremtid da.
Hvordan erfaringer har dere fra Miatamania? Er det et seriøst firma?
Medlemnr. 619      
`93 Sort Miata 
Post Reply