Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Når et orginalt oljefilter koster 55 kr, hva er da vitsen å dra land og strand rundt for å finne et uorginalt oljefilter for å spare noen få kroner?
Dessuten: Når man kjøper et orginalt oljefilter skulle man tro at kvaliteten er OK.
Ifølge katalogen til Biltema har de oljefilter til MX5 til kr 49. Dette filteret passer div. 323 og 626 modeller også.
Alle MX5 NA og NB har samme oljefilter.
Kn filteret ditt skal nok bare renses, rens får du kjøpt på din lokale racing forhandler jeg kjøpte min rens på Kollevold Rally Import AS.
Følg bruksanvisnigen for gjør du feil må du kjøpe nytt filter.
er veldig fornøyd med servicen jeg har fått, de gangene jeg har handlet deler. henholdsvis på bilxtra og hegres i stavanger da men..
biltema stavanger er ihvertfall helt ubrukelige. hyllene er alltid tomme for de delene man akkurat trener og har kjørt langt for å handle, og som regel lang kø i serviceluka i tillegg.
Hadde vært kjekt om alle hadde en service instilling som de har i Flyin Miata. Yrkesbransjen i Norge er i stor grad litt bondeaktig i min mening. Kan være koselige folk, men ofte litt røft i kantene. Kunden har vel neppe rett så ofte. Jeg forstår ikke at det er så vanskelig å forstå for folk som driver firma at det å yte bra service gir mer penger i kassa til slutt. Selv er jeg ofte fleksibel mot kunder fordi jeg vet at da kommer de tilbake. Betyr ikke at jeg gir vekk ting gratis. (jobber heldigvis ikke i direkte serviceyrke, men som webdesigner)
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black