Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
da jeg gjorde det fikk jeg en litt annen følelse, og det gjør vel de også,
kan sammenligne det med å ringe til en butikk kontra å stille opp i butikken..
veldig upersonlig å sende mail
EspenSort92 wrote:ikke dumt å ta en telefon.. koster ikke såå mye
da jeg gjorde det fikk jeg en litt annen følelse, og det gjør vel de også,
kan sammenligne det med å ringe til en butikk kontra å stille opp i butikken..
veldig upersonlig å sende mail
Er du ute etter å tjene penger, så svarer du på mail, handler om å være profesjonell. Penger er penger, personlig eller ei.
Har du ikke rutiner for håndtering av email, så ikke legg ut email adresse på siden din, enkelt og greit
Bedre med en glad kunde som måtte ringe fordi det var eneste måten, enn en irritert som venter på svar på email
Bmw Z4 2003, 3.0i
Huyndai Elentra GL 1997 (vinter og bruksbil)
*Mazda MX-5 1990, 1.6
*Toyota Camry 1981 (R.I.P)
Theodor wrote:Jeg mener at dem burde være litt mer "på" når jeg sender en mail om at jeg skal bestille 5-7 low pro lykter.
Jeg hadde svart med en gang.
enig!
Bmw Z4 2003, 3.0i
Huyndai Elentra GL 1997 (vinter og bruksbil)
*Mazda MX-5 1990, 1.6
*Toyota Camry 1981 (R.I.P)
Theodor wrote:Jeg mener at dem burde være litt mer "på" når jeg sender en mail om at jeg skal bestille 5-7 low pro lykter.
Jeg hadde svart med en gang.
Fremdeles ingen svar ?
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
fatlaces wrote:
Er du ute etter å tjene penger, så svarer du på mail, handler om å være profesjonell. Penger er penger, personlig eller ei.
Har du ikke rutiner for håndtering av email, så ikke legg ut email adresse på siden din, enkelt og greit
Bedre med en glad kunde som måtte ringe fordi det var eneste måten, enn en irritert som venter på svar på email
helt enig i dette, men jeg har ikke sagt at det er godt nok..
om man vil handle der til den prisen, så ringer man gjerne for å høre,
om det er et så stort problem å handle der, så viser man det ved å handle andre steder, og send gjerne mail om det valget.. så kanskje de skjerper seg.. men helt klart, det er for dårlig ja
Lurte bare på om det var noe nytt her?
Har dere bestillt? Trakk meg tidligere, men er interessert igjen.
Medlem nr 615
* '91 Miata med gule Koni Sport, komplett Racing Beat eksos (kjempe fornøyd), snart Racing Beat style bar, stoff interiør, JR CAI, OZ Racing F1 med Bridgestone Potenza 215/40/16