Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
biXen wrote:Boxster S hadde nok blitt parkert av en Big Enchilada MSM, men det er jo bare fair om man snakker pris, ellers måtte vi tatt med Ruf sin Boxster ellerno
De fleste sier at MSMene går stygt bra, på vei og bane, både originalt og med den rimelig innsugsmoden. Har jo temmelig bra hest til vekt forhold så.
MSMene ? opplys meg
Bmw Z4 2003, 3.0i
Huyndai Elentra GL 1997 (vinter og bruksbil)
*Mazda MX-5 1990, 1.6
*Toyota Camry 1981 (R.I.P)
Skal ikke kimse av boxstere bare fordi de er "billige"... til Porscher å være.
Jeg ratta en 1050 kg 944 i en racing-serie som gikk nedi Sverige. 944 er vel en av de mest undervurderte bilene man får. Kanskje derfor min - forholdvis realistiske - drømme-Porsche er en ribba 968 CS? Og den har "bare" 240 hk. Fra en 3.0 liter NA rekkefirer. Hester er ikke alt.
Og jeg tror den vanlige mannen i gata klarer å ratte en 944 turbo kjappere rundt en bane enn en 911 fra samme era.
Men ja, 911 er jo merkets ikon og forlengst en legende.
Hadde jeg lånt pengen en måned tidligere hadde jg kjørt en strøken 944 turbo med rett under 350 hk. Til godt under 200 laken. Så prisene er ikke ille når det gjelder 944. Men er ikke skuffet over at jeg endte opp med en MX-5 i steden. Mye mer og spesielt, billigere deler