Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
Hæ? Har ikke vært noe snø her Men regn det har vi. Mye skryt med global oppvarming, DET ER KALDT ENDA! Tullinger. Skulle jo ikke bli kaldt før golfstrømmen forsvant jo, hehe.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
biXen wrote:Hæ? Har ikke vært noe snø her Men regn det har vi. Mye skryt med global oppvarming, DET ER KALDT ENDA! Tullinger. Skulle jo ikke bli kaldt før golfstrømmen forsvant jo, hehe.
har du sovi lenge? var iallfall det en dud sa inne på mogn forumet!
men, om det er feil, beklager jeg, jeg har ikke sjekket selv..
gorefeast wrote:var snø her i sandnes i morges ihvertfall, men nå bare regner det.... godt jeg skal til spania om en ukes tid, he he
Er ikke sikkert det er så mye bedre der heller da. Var der for et par dager siden, og på en liten grenseby mellom Frankrike og Spania datt det litt snø 8O Og når jeg ble kjørt til Barcelona i gør morges var det nede i 3 grader.
gorefeast wrote:var snø her i sandnes i morges ihvertfall, men nå bare regner det.... godt jeg skal til spania om en ukes tid, he he
Er ikke sikkert det er så mye bedre der heller da. Var der for et par dager siden, og på en liten grenseby mellom Frankrike og Spania datt det litt snø 8O Og når jeg ble kjørt til Barcelona i gør morges var det nede i 3 grader.
har svigers som bor i nærheten av Alicante, dvs torrevieja, og det er den delen av spania som kalles solkysten. pleier å være bedre vær der enn ellers i landet.
Regnet heftigt der i ett par dager nå, men det er ett bra tegn.
For da bruker det å bli fint vær etterpå.
Stabilt fint vær, ikke slik som her på vestlandet he he
Reist samme tiden hvert år, og fint vær hvert år
Satser på det denne gangen også
biXen wrote:Hæ? Har ikke vært noe snø her Men regn det har vi. Mye skryt med global oppvarming, DET ER KALDT ENDA! Tullinger. Skulle jo ikke bli kaldt før golfstrømmen forsvant jo, hehe.
har du sovi lenge? var iallfall det en dud sa inne på mogn forumet!
men, om det er feil, beklager jeg, jeg har ikke sjekket selv..
Hehe, det snødde i morges ja, regna nokså kjapt vekk
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
Snødde her også, og eg så hadde mekke planer på neste års vinterbil. men får sitte inne da, regner godt nå så eg regner med eg kan kjøre på jobb i morgen..