Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ser jo ut som meget bra oppmøte.. skulle ønske jeg bodde lengre sør, er litt for langt for meg å kjøre for å få med meg disse treffa.. men håper at jeg klarer å planlegge ferien slik at jeg kommer meg på et av møtene til sommeren..
Bra oppmøte og mange herlige blankpolerte go'biler
Satt på med Siemens jeg da, men må si jeg savner min egen MX5......
Kan slenge ut noen bilder i morgen.
Hvis dere kun kan prioritere ett klubbtreff sammen med søringerne, vil jeg anbefale at dere som 1. prioritet velger å melde der på årets sommertur i helgen 28/6 - 1/7 (torsdag til søndag) Årests tur arrangeres av Rogalandavdelingen og vil legges til Jæren-området. Sommerturene er en fantastisk miljø- og kontaktskaper. Kunngjøring kommer.
Som 2. prioritet vil jeg fremheve Vårmønstringen på Øvrevoll i Bærum søndag 13/5. (Norsk Sportsvognklubb er arrangør.) Samme dag avholdes klubbens årsmøte på Frognerseteren i Oslo (Holmenkollen)
Lederbocken wrote:Til MX5-Rune og andre utenfor Østlandsområdet.
Hvis dere kun kan prioritere ett klubbtreff sammen med søringerne, vil jeg anbefale at dere som 1. prioritet velger å melde der på årets sommertur i helgen 28/6 - 1/7 (torsdag til søndag) Årests tur arrangeres av Rogalandavdelingen og vil legges til Jæren-området. Sommerturene er en fantastisk miljø- og kontaktskaper. Kunngjøring kommer.
Som 2. prioritet vil jeg fremheve Vårmønstringen på Øvrevoll i Bærum søndag 13/5. (Norsk Sportsvognklubb er arrangør.) Samme dag avholdes klubbens årsmøte på Frognerseteren i Oslo (Holmenkollen)
Hilsen Truls
kan vel være greit å nevene at det er grilling på Larkollen dagen før Vårmønstringa på Øvrevoll..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive