Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hei
Det er en MX-5 tur som arrangeres for klubbmedlemmer, men dersom det er andre som har MX-5 som enda ikke er medlemmer er de helt sikkert velkommen til å bli med.
Vi håper jo da at de blir såpass "påvirket" at de blir medlemmer etter turen!!
Spørsmålet nå er været.... jeg sitter nå på jobb i Stavanger og her var det nettopp en byge med snø/sludd/hagl??? 8O
Vi får se kl. 17:30 på oppmøtet om det blir tur eller ikke...
Jeg kommer til å møte opp for å kikke litt på bilene, blir kanskje med å kjører et stykke av turen ihvertfall. 4 timer har jeg ikke tid til idag desverre
Sitter på Ullandhaug, og i dag har det vært sol, regn, sludd, hagl, snø samt lyn og torden og mye vind. Nå er det sol igjen. Stabilt.
17:30 er dessverre litt tidlig for meg, jeg må nok prøve en annen torsdag. Hadde vært morsomt å sett, det er jo så mange MX-5er i distriktet. Ta nå for Guds skyld med et kamera noen da
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
var en fin tur, tror vi var 6 røde og en svart som kjørte i rekke. jeg var litt sent ute, så bare slengte meg på, da jeg så de kjøre forbi meg i sandnes.
Forøvrig kan jeg kommentere at turen denne gangen gikk til Utstein Kloster med påfølgende kaffi stopp på Utstein Kloster Hotell.
Det var spesielt kjekt at 3 "nye" biler møtte opp til denne turen til tross for det dårlige været... ingen som kjørte "toppløse" kan man si..
Spesielt med tanke på at turen startet med snøvær ut av Sandnes Sentrum
Vi satser på bedre vær neste gang og enda flere som blir med på turen...
PS: Skal forsøke å holde hjemmesiden min oppdatert dette året også så dersom det er noen som kan sende meg bilder fra turen setter jeg pris på dette, hadde kun med meg telefon kamera som ikke var det beste.