Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg opplever nå med plussgrader i lufta at bilen går lett varm.
Først gikk den varm etter litt 'gla-kjøring' når det var aller første tur med taket nede. Jeg leste om skilt i 'haikjeften' og radiator-rens og håpet løsningen skulle være nær...
Idag gikk den varm igjen, under kø-kjøring. Etter sjekk og påfyll av radiator så forsøkte jeg igjen etter rush-trafikken og da gikk det fint. Ingen antydning til å gå varm. Det utelukker derfor det punktet m plassering av skilt osv...
Men den går fortsatt varm, sakte men sikkert på tomgang!
Viftene starter ikke.
Har kontrollert at motoren til viftene virker, sikringen er også OK. Jeg resonerer meg derfor frem til at 'den delen av bilen som sier ifra til vifta' ikke er på nett?
Eller?
Jeg er åpen for innspill, tips og veiledning her?
-----------------------------
92 Classic Red, AC
Last edited by i_borat on 20 Apr 2007, 20:50, edited 1 time in total.
Ok, viftene starter ikke. Er det to tempsensorer på denna motoren forresten? Husker ikke helt i farta, skal sjekke opp. Ellers så kan det jo være ledningsbrudd da. Prøve å måle for dette hadde jo vært en idè.
[tidl. RotaryPower]
-90 Mazda Miata
-61 Renault Dauphine
festet til denne var dårlig/ødelagt, festet ledningen i en kabelsko som jeg festet 'nede i huset'. Tok ikke avsjekk om den ledningen 'virker'/har brudd enda.
Edit;
Bistå meg gjerne med hvordan jeg kan ta avsjekk på ledningen. Jeg plugget ut av huset og jordet den samtidig som tenninga sto på - da skulle vel vifta starte dersom strømforsyninga var i orden (?)
Resulatet av dette var ihvertfall at vifta ikke reagerte.